Psychologia Reklamy
Cel studiów
Najważniejszym celem studiów podyplomowych z zakresu psychologii reklamy jest przekazanie aktualnej wiedzy teoretycznej, głównie z zakresu psychologii, która jest niezbędna w procesie doskonalenia umiejętności praktycznych i kompetencji potrzebnych w pracy w branży reklamowej. Oprócz zdobycia wiedzy teoretycznej słuchacze będą mogli doskonalić umiejętności praktyczne w ramach warsztatów i ćwiczeń, dotyczących na przykład planowania efektywnych strategii reklamy, przeprowadzania badań i analiz, czy przygotowywania atrakcyjnej kampanii reklamowej.
Adresaci
Studia podyplomowe: Psychologia reklamy adresowane są przede wszystkim do osób, które zajmują się zarządzaniem, marketingiem i wszelkimi działaniami z nim związanymi, do osób aktywnie działających w sferze biznesu, do menedżerów, pracowników handlu, usług i organizacji samorządowych, jak również do pracowników przedsiębiorstw, którzy w swojej działalności zajmują się reklamą i promocją. Studia są skierowane do osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą i chcą pogłębić wiedzę z zakresu psychologii reklamy. Tematyka podejmowana w ramach tych studiów zainteresuje osoby pracujące w różnego rodzaju agencjach badawczych czy firmach eventowych.
Ramowy program
- wstęp do psychologii ogólnej
- wybrane zagadnienia psychologii emocji i motywacji
- wstęp do psychologii społecznej i poznawczej
- psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
- psychologia reklamy a zachowania konsumenckie
- proces tworzenia marki
- budowanie strategii komunikacji
- metodologia badań psychologicznych w reklamie
- wgląd konsumencki jako podstawa strategii komunikacji
- efektywność reklamy
- planowanie mediów
- promocje konsumenckie jako element komunikacji
- tworzenie reklam w dziale kreacji agencji reklamowej
- marketing w Internecie
- sztuka sprzedaży
- sztuka prezentacji i radzenia sobie ze stresem
- nowe kanały dotarcia do konsumenta
Warsztaty z zakresu rozwoju umiejętności intrapersonalnych i interpersonalnych:
- autoprezentacja
- trening radzenia sobie ze stresem
- komunikacja
- podejmowanie decyzji
- trening negocjacji
Forma zaliczenia
- minimum 80% obecności na zajęciach,
- zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów
- zdanie z wynikiem pozytywnym egzaminu końcowego z wybranych elementów teoretycznych
Ilość godzin
280
POLECAMY
Kontakt
Brodnica
tel. 56 493 20 32
e-mail: cedbrodnica@wp.pl
Bydgoszcz
tel. 52 567 00 68
e-mail: podyplomowe@byd.pl
Chojnice
tel. 52 567 00 13
e-mail: chojnice@byd.pl
Działdowo
tel. 23 697 06 90
e-mail: dzialdowo@byd.pl
Ełk
tel. 87 621 76 11
e-mail: wgt@byd.pl
Inowrocław
Tel. 52 567 00 90
e-mail: podyplomowe.inowroclaw@byd.pl
Kraków
tel. 12 412 06 68 lub 695 928 305
e-mail: studia@kire.pl
Lębork
tel. 663 800 665
e-mail: lebork@byd.pl
Malbork
tel. 55 272 56 27 lub 515 538 527
e-mail: dziekanatwsg@byd.pl
Piła
tel. 67 211 76 26 lub 67 211 76 27
e-mail: pila@byd.pl
Radom
tel. 510 814 811
e-mail: studiapodyplomowe@karuzela.org
Rypin
tel. 54 280 3161
e-mail: zs2rypin@wp.pl
Sieradz
tel. 43 822 10 12 lub 691 447 665
e-mail: studia@ckusieradz.pl
Słupsk
tel. 60 80 79 532 lub 59 841 71 09
e-mail: technik@technik.slupsk.pl
Toruń
tel. 56 69 69 444 lub 510 265 091
e-mail: wt@byd.pl
Żuromin
tel. 502 587 885
e-mail: kontakt@logoscentrum.pl