Neurobiznes

podyplomowe2 SEMESTRY

Cel studiów

 

 

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych pozwalających na zastosowanie neurobiznesu w życiu codziennym i biznesie,
  • Przeprowadzenie własnej analizy biostrukturalnej za pomocą unikatowej szwajcarskiej metodologii STRUCTOGRAM  1®, 
  • Wykorzystanie wiedzy biostrukturalnej w takich dziedzinach biznesu jak: zarządzanie, sprzedaż, coaching, marketing, PR i finanse z takimi narzędziami jak TRIOGRAM®, STRUCTOGRAM® 3, STRUCTOGRAM 4,
  • Poznanie neurobiologicznych podstaw wykorzystywania wiedzy o mózgu i biostrukturze w życiu codziennym i relacjach biznesowych,
  • Wdrożenie  zasad prowadzenia biznesu w zmieniającym się środowisku polskiej przedsiębiorczości.

Adresaci

Przedsiębiorcy, trenerzy, wykładowcy, marketingowcy, handlowcy, specjaliści PR i wszyscy, dla których pasjonujące są nowe odkrycia w pracy nad mózgiem ludzkim.

Korzyści dla słuchaczy

  • Przeprowadzenie własnej analizy biostrukturalnej za pomocą STRUCTOGRAMU 1®, warsztaty TRIOGRAMU® i STRUCTOGRAMU 3®, STRUCTOGRAM 4 o wartości rynkowej  4888 zł., 4 międzynarodowe certyfikaty Systemu Treningowego STRUCTOGRAM w ramach studiów,
  • Jedyne takie studia w Polsce,
  • Czynny udział w zajęciach prowadzonych przez certyfikowanych Trenerów STRUCTOGRAM® w Polsce i praktyków biznesu w zakresie marketingu, PR i zarządzania,
  • Praktyczne zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej,
  • Nabycie umiejętności wykorzystywania wiedzy NEURO do ekonomii, finansów, zarządzania i sprzedaży,
  • Zapoznanie się z najnowszymi badaniami w obszarze wiedzy o mózgu w przełożenie ich na życie i biznes.

Zniżka:

  • W cenie czesnego szwajcarskie podręczniki do analizy biostrukturalnej, STRUCTOGRAM 1®, TRIOGRAM® i STRUCTOGRAM 3®
  • Bon zniżkowy 300 zł dla absolwentów szkoleń STRUCTOGRAM® w Polsce

Kadra

Anna Urbańska - Master Trener Structogram, NeuroCoach, autorka książek, opiekun kierunku

www.annaurbanska.pl     www.structogram.pl     www.3kolorymozgu.pl

 

Żyje zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

 

Jestem Master Trenerem Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Wiedzę zdobywam u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuję z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank. Od 21-tu lat zarządzam Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jestem wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jeden z nielicznych na świecie neurocaochów. Jestem absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach oraz autorką książek „Otrzep kolana i biegnij”, „Mózg fabryka sukcesu”, „Teraz autentyczność” oraz współautorką przewodników: „Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność” i „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni” czy charytatywnego projektu „Kod życia. O tym, czego warto nauczuć się od kota”. Moją pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez moje programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 15 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele I żyją pełni spełnienia i pasji.

 

 

 

Tomasz Rumiński - trener głosu i wystąpień publicznych, lektor radiowy i telewizyjny

 

„Robię to, co potrafię najlepiej, a przy okazji to kocham. W trakcie lekcji indywidualnych poznaję ludzi, którzy chcą, a nie muszą, się edukować. Są to ludzie nieustającego rozwoju, którzy mają w sobie ciekawą historię.”

 

Od 2009 roku jestem trenerem głosu i wystąpień publicznych, lektorem radiowym i telewizyjnym. Pomagam ludziom być pewnym siebie podczas wystąpień publicznych i w relacjach z ludźmi. Od dziecka interesował mnie człowiek wraz całym bogactwem łączących go z otoczeniem. Podczas sesji indywidualnych z głosu i autoprezentacji wdrażam wiedzę psychologiczną, która jest niezbędna w pracy z klientem w obszarze pewności siebie w głosie. Cały czas zdobywam nieustannie tę wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć problemy klientów. Jako nastolatek trafiłem do radia w którym prowadziłem przez 4 lata audycję na żywo. Obserwowałem jak stres podczas wystąpień w radiu wpływa na głos i jak stany emocjonalne go zmieniają. Wypracowałem metody dzięki którym mówiłem pewniej i wyraźniej bez słyszalnego w głosie strachu. W tym czasie otrzymałem propozycję podkładania głosu do produkcji w TVP1, TVP2 i TVN. Działalność lektorską kontynuowałem przez kilka lat. Od 2017 roku powróciłem do pracy lektora. Jestem pomysłodawcą programu internetowego Tomasz mówi i jego goście w którym poruszam między innymi tematy komunikacji i głosu w relacji z drugim człowiekiem. Gościem pierwszego odcinka programu został Tomasz Knapik, lektor filmowy, który charyzmatycznym głosem opowiada o pracy lektora, komunikacji w relacjach, i głosie. Brałem udział w wielu szkoleniach, między innymi: Profesjonalny Trener, Warszawa 2012; Pracownia psychologiczna Elżbiety Sołtys, Kraków 2012; Mindfulness Based Stress Reduction, Bydgoszcz 2017; Structogram 2018.

 

Ilona Adamska – wydawca, redaktor naczelny, właścicielka Agencji PR I.D.MEDIA, autorka książek, organizatorka plebiscytów

 

Jestem magistrem filozofii i dziennikarstwa, absolwentką 3-letniego kursu doktoranckiego na UKSW w Warszawie. Wydawcą i redaktorem naczelnym magazynów Imperium Kobiet i Law Business Quality, właścicielką Agencji PR I.D.MEDIA. Autorką 10 książek, m.in. kultowej już "Ona w jego oczach. Znani mężczyźni o kobietach" oraz "Kobiety o kobietach, czyli cała prawda o płci pięknej". Organizatorką ogólnopolskich plebiscytów dla kobiet biznesu, m.in. Lwice Biznesu i Diamenty Kobiecego Biznesu. Ambasadorką Przedsiębiorczości Kobiet. Wspieram kobiety z sektora MŚP. Zostałam nagrodzona licznymi nagrodami, m.in. statuetką Businesswomen Roku 2017 przyznawaną przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej za wspieranie przedsiębiorczości kobiet. Jestem pomysłodawczynią Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu oraz Akademii Świadomego Budowania Marki. Motywatorką, inspiratorką.

 

 

 

Paweł Jarząbek – trener STRUCTOGRAM® Training System, współtwórca Projektu Treningowego 3 Kolory Mózgu, trener NeuroMarketingu

 

Jestem Trenerem STRUCTOGRAM® Training System, a także współtwórcą Projektu Treningowego 3 Kolory Mózgu, narzędzia opartego na genetycznych badaniach naukowych. Jestem wykładowcą na 3 uczelniach i trenerem z zakresu NeuroMarketingu. Odkąd wziąłem udział w treningu STRUCTOGRAM® w 2010 r. we Włoszech jestem jego absolutnym fanem, co spowodowało, że zostałem też trenerem tej metodologii. Od 21 lat jestem trenerem biznesu, a także inwestorem giełdowym. Uczyę się nieustannie na całym świecie. Wiedzę zdobywam, biorąc udział w warsztatach i treningach u najlepszych: Courtney Smith, Blair Singer, T. Harv Eker i Alex Mandossian.

 

 

 

Dominika Zajączkowska, 
Od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak: zara, berskha, stradivarius , oisho, pull and bear, bata, martini, bacardi, grey goose, bombay saphire, max mara, kadus, kemon, henkel. Współpracowała z cenionymi polskimi markami takimi jak kazar, reserved, biżuteria yes.
Tworzyła strategie pr i personal brandingu - zarządzania marką osobistą w mediach dla brand managerów i członków zarządów, przygotowywałam moich klientów do wypowiedzi medialnych, wystąpień na żywo czy prezentacji przed publicznością. Studiowałam dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologię włoską w kolegium języków obcych w Gliwicach.

 

 

 

Maciej Orłoś
Dziennikarz nowych mediów, influencer, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer, przez ponad 25 lat prowadzący Teleeexpress i inne programy dla TVP, do niedawna gospodarz programów w Telewizji WP, obecnie twórca internetowy prowadzący autorski kanał YouTube.
Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski – za działalność kolporterską w Niezależnej Oficynie Wydawniczej NOWA w latach 80-ych (2008) oraz Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski (2014).
Maciej Orłoś youtuberem 
„Na YouTube byłem oczywiście obecny od dłuższego czasu, ale można mnie tam znaleźć w różnego rodzaju materiałach, we fragmentach programów, które albo prowadziłem, albo byłem gościem. Postanowiłem więc uporządkować swoją obecność na YT. A konkretnie – jakiś czas temu uruchomiłem wraz z grupą współpracowników – autorski kanał z materiałami przygotowanymi specjalnie dla widzów YT.” – mówi Maciej Orłoś.
W ramach kanału publikowane są różne formaty treści, jednak głównym z nich jest seria rozmów z cenionymi osobowościami mediów a przede wszystkim Internetu.
"Tematów mi nie brakuje, pomysłów też, po reakcjach zauważam, że widzowie są zadowoleni. A dla mnie ciekawym doświadczeniem i to bardzo, jest dobór tematów, wątków, historii i współtworzenie mojego kanału wraz z widzami. Kładę nacisk na tę interaktywność, czy może raczej aktywność. Bo wiem, że z niej wynika coś wartościowego, wyjątkowego.” – tłumaczy dziennikarz.
Producentem kanału Macieja Orłosia są Orłoś Studio i Agencja Show Central.
Maciej Orłoś od 20 lat prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Od kilku lat ściśle współpracuje w tym zakresie z firmą Progress Project. Szkolenia są różnie profilowane. Dotyczą prowadzenia biznesowych prezentacji, nagrywania materiałów wideo lub spotkań z mediami. W każdym przypadku celem jest podniesienie komunikacyjnych kompetencji uczestników. W trakcie szkolenia dzięki informacji zwrotnej od prowadzącego wzrasta ich świadomość własnego wizerunku. Uczestnicy otrzymują więc zestaw „narzędzi”, dzięki którym będą mogli pracować nad wizerunkiem profesjonalisty/ -tki podczas prowadzenia prezentacji czy udzielania wywiadów.

 

 

 

 

Wojciech Bizub

Copywriter & CEO agencji marketingowej WBIZNES.Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią że jest pierwszym marketerem który dostarcza wyników a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi że marketing i sprzedaż to prosty schemat którego każdy może się nauczyć.

Ramowy program

Podstawy neuronauki

  • Neurobiologiczne podstawy funkcjonowania mózgu
  • Mózg jako organ społeczny i narzędzie w biznesie
  • Komunikacja w oparciu o wiedzę o mózgu
  • Analiza biostrukturalna w oparciu o STRUCTOGRAM® – Klucz do poznania siebie
  • Mózg, umysł, przekonania i najnowsze technologie pracy z mózgiem ludzkim
  • Biofeedback jako metoda pracy ze swoim rozwojem
  • Odporność psychiczna-strategie i narzędzia jej rozwijania
  • Kwestionariusz MTQ 48
  • Jak stosować model OP w biznesie

STRUCTOGRAM 2 - TRIOGRAM® – Klucz do poznania drugiego człowieka

  • Relacje międzyludzkie 
  • Motywacja i automotywacja
  • Różnorodność biostrukturalna w procesie komunikacji
  • Biostruktury ludzkie w procesach biznesowych

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie 
Rekrutacja 

  • Kogo chcę zatrudnić?
  • Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych
  • Przygotowanie procesu rozmowy rekrutacyjnej
  • Tworzenie pytań w rozmowie rekrutacyjnej
  • Selekcja w oparciu o analizę biostrukturalną

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie 
Neuro PR 

  • Wizja biznesu, życia
  • Media społecznościowe i ich rola
  • Własny branding
  • Media – TV, radio, prasa
  • Hejt i jego wpływ na budowanie wizerunku firmy i osoby
  • Warsztat praktyczny

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie 
Zarządzanie sobą w czasie i warsztat budowania odporności psychicznej

  • Podstawy planowania czasu
  • Strategie w procesie pilności i ważności
  • Taktyki gospodarowania czasem
  • Najnowsze odkrycia neurobiologii
  • Model DMFL (Decision Making for Liders)
  • Emocjonalna samoświadomość
  • Lista przebojów lidera

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie. STRUCTOGRAM 3
Neurosprzedaż  i Neuromarketing

  • Rynek
  • Przekaz
  • Medium
  • Sprzedaż przez zaufanie
  • Pakietowanie
  • Rekomendacje
  • Bioskomunikacja
  • Proces sprzedaży i fazy w tym procesie
  • Warsztaty praktyczne w zakresie copywritingu w oparciu o Analizę Biostrukturalną

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie
Wystąpienia publiczne a mózg 

  • Jak wykorzystać umysł podczas wystąpienia publicznego?
  • Lingwistyka autoprezentacji
  • Kreowanie pożądanego wizerunku personalnego
  • Warsztaty praktyczne

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie . STRUCTOGRAM 4
Neurozarządzanie 

  • Przywództwo a biostruktury
  • Zarządzanie zespołem
  • Budowanie grupy
  • Zarządzanie zmianą
  • Motywacje, demotywacje
  • Feedback dotyczący efektywności
  • Zarządzanie konfliktem
  • Organizacja spotkań
  • Delegowanie zadań

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie
Neurofinanse 

  • Psychologia ekonomii i pieniądza
  • Psychologia inwestowania i zarabiania
  • Rafy dzisiejszych finansów
  • Jak nie zostać dawcą kapitału

Technologie wykorzystywania neuro (mózgu) w biznesie
Uważność w biznesie

  • Samoświadomość i samoregulacja w służbie efektywności
  • MBSR, MBCT-naukowe metody na integrację Umysł-Emocje-Ciało
  • Paradoks czasu. Autodiagnoza: test perspektywy czasowej Zimbardo
  • Test uważności FFMQ
  • Dlaczego uważność-studia przypadków w biznesie
  • Trening uważności-zestaw ćwiczeń

Umiejętności społeczne a neuroekonomia 

  • Inteligencja emocjonalna
  • Postawy asertywne
  • Coaching
  • Autocoaching
  • Zarządzanie procesami motywacji i automotywacji wewnętrznej

 

Media w biznesie

 

Głos a autoprezentacja

  • Poznaj się po głosie
  • Głos twoim wizerunkiem
  • Pewność siebie a głos
  • Warsztaty praktyczne Rola mediów w prowadzeniu biznesu
  • Podstawy komunikacji z mediami
  • Techniki pracy z mediami

Seminarium

Forma zaliczenia

Zrealizowanie projektów w zakresie NeuroBiznesu wraz z przedstawieniem rezultatów badawczych w formie pracy dyplomowej i prezentacji z wybranych zagadnień studiów.

Ilość godzin

180

 

Dodatkowo: 4 międzynarodowe certyfikaty (STRUCTOGRAM 1®, TRIOGRAM®, STRUCTOGRAM 3 i 4)

 

POLECAMY

Kontakt

Brodnica
tel. 56 493 20 32
e-mail: cedbrodnica@wp.pl

Bydgoszcz
tel. 52 567 00 68
e-mail: podyplomowe@byd.pl

Chojnice
tel. 52 567 00 13
e-mail: chojnice@byd.pl

Działdowo
tel. 23 697 06 90
e-mail: dzialdowo@byd.pl

Ełk
tel. 87 621 76 11
e-mail: wgt@byd.pl

Inowrocław
Tel. 52 567 00 90
e-mail: podyplomowe.inowroclaw@byd.pl

Kraków
tel. 12 412 06 68 lub 695 928 305
e-mail: studia@kire.pl

Lębork
tel. 663 800 665
e-mail: lebork@byd.pl

Malbork
tel. 55 272 56 27 lub 515 538 527
e-mail: dziekanatwsg@byd.pl

Piła
tel. 67 211 76 26 lub 67 211 76 27
e-mail: pila@byd.pl

Radom
tel. 510 814 811
e-mail: studiapodyplomowe@karuzela.org

Rypin
tel. 54 280 3161
e-mail: zs2rypin@wp.pl

Sieradz
tel. 43 822 10 12 lub 691 447 665
e-mail: studia@ckusieradz.pl

Słupsk
tel. 60 80 79 532 lub 59 841 71 09
e-mail: technik@technik.slupsk.pl

Toruń
tel. 56 69 69 444 lub 510 265 091
e-mail: wt@byd.pl

Żuromin
tel. 502 587 885
e-mail: kontakt@logoscentrum.pl

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

© 2021 Wyższa Szkoła Gospodarki