Zarządzanie Marką

podyplomowe2 SEMESTRY

Cel studiów

Uczestnik zajęć umie rozróżniać etapy i wyjaśniać jak powstaje kapitał marki. Zna różne wymiary kapitału, takie jak: procesowanie poznawcze odbiorcy, emocjonalne doświadczenie i społeczne identyfikowanie się z marką oraz w jaki sposób te procesy determinują jej wybór i stosunek odbiorcy. Słuchacz rozwija strategie niezbędne do zarządzania kapitałem marki poprzez narzędzia marketingowe jak: reklama, promocja i PR. Zajęcia skoncentrują uwagę studentów na tym jak marka jest spostrzegana na rynku, sposobach dotarcia do grup docelowych.

Adresaci

Oferta studiów skierowana jest do osób, które zajmują się: zarządzaniem, marketingiem, sprzedażą jak również reklamą, PR i HR.

Korzyści dla słuchaczy

Marka jest bogactwem firmy, która zapewnia jej długoterminową przewagę nad konkurencją. Sposób na osiągnięcie tego pułapu leży w centrum zainteresowania Zarządzania Marką. Uczestnicy studiów zdobędą niezbędne umiejętności pozwalające na zajmowanie stanowisk odpowiedzialnych za monitorowanie konkurencyjnego rynku, rozwój strategii koniecznych do eksplorowania możliwości rynku, a także przewidywanie możliwych profitów wynikających w konkretnych strategii kierowania marką.

Kadra

Zajęcia prowadzone przez wysokiej klasy ekspertów – praktyków, trenerów, samodzielnych pracowników naukowych - osoby specjalizujące się w poszczególnych fragmentach szkolenia.

Ramowy program

1.    Zachowania konsumentów: 

  • kognitywne i afektywne postrzeganie marki
  • teorie motywacji
  • społeczny dobrobyt

2.    Branding: 

  • pozycjonowanie
  • wartości niematerialne marki
  • osobowość marki

3.    Marketing i reklama:

  • kanały marketingu
  • planowanie i realizacja
  • pomiar efektywności

4.    Public Relation:

  • relacje z klientem
  • wizerunek firmy
  • biznes społecznie odpowiedzialny

5.    Neuromarketing: 

  • eye-tracking
  • psychologia percepcji
  • procesy poznawcze

6.    Zarządzanie marketingiem:

  • rodzaje organizacji i instytucji (sportowe/artystyczne/publiczne itd.)
  • strategie marketingowe
  • media społecznościowe

7.    Marketing międzynarodowy:

  • różnice kulturowe odbiorców
  • międzynarodowa promocja

8.    Badanie rynku:

  • analiza rynku
  • ilościowe metody badań marketingowych
  • jakościowe metody badań marketingowych

9.    Zachowania w organizacji:

  • zarządzanie zasobami ludzkimi
  • zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością
  • psychologia innowacyjności w biznesie

10.    Zarządzanie ryzykiem: 

  • negocjacje
  • teoria argumentacji i perswazji
  • rodzaje i rozpoznawanie ryzyka

11.    Etyka biznesowa:

  • psychologia wpływu społecznego
  • wartości w biznesie
  • kontrowersje etyczne i odpowiedzialność za przekaz reklamowy

Forma zaliczenia

praca dyplomowa

Ilość godzin

180

 

POLECAMY

Kontakt

Bydgoszcz
tel. 52 567 00 68
e-mail: podyplomowe@byd.pl

Chojnice
tel. 534 893 777 lub 52 567 00 12
e-mail: chojnice@byd.pl

Działdowo
tel. 23 697 06 90
e-mail: dzialdowo@byd.pl

Ełk
tel. 87 621 76 11
e-mail: malgorzata.glapiak@byd.pl
natalia.przestrzelska@byd.pl

Inowrocław
Tel. 52 567 00 97
e-mail: weronika.wieloch@byd.pl

Kraków
tel. 12 412 06 68 lub 695 928 305
e-mail: studia@kire.pl

Lębork
tel. 663 800 665
e-mail: lebork@byd.pl

Malbork
tel. 55 272 56 27
e-mail: dziekanatwsg@byd.pl

Piła
tel. 67 211 76 26 lub 67 211 76 27
e-mail: pila@byd.pl

Słupsk
tel. 59 841 71 09 lub 694 400 676
e-mail: technik@technik.slupsk.pl
dziekanat.slupsk@byd.pl

Toruń
tel. 56 69 69 444 lub 510 265 091
e-mail: wt@byd.pl

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki