Public Relations

Cel studiów:

Dlaczego Public Relations to dziś konieczność?

Dziś właściwie każda działalność jest działalnością publiczną. Czy to praca w stowarzyszeniu, fundacji, urzędzie czy firmie - zawsze wiąże się to z koniecznością kształtowania relacji z innymi. Najważniejsze to układać je poprawnie. My tego uczymy – angażując w działanie. W czasie zajęć nie tylko słuchasz jak zorganizować dobrą konferencję prasową – ale organizujesz taka konferencję. Niektórych rzeczy nie nauczysz się z teorii – tylko praktycznie! Jak nauczyć się występów przed kamerą? Przed kamerą – właśnie! O pracy dziennikarzy prasowych – rozmawiamy w… redakcji gazety. O dziennikarzach radiowych – w rozgłośni. O dziennikarstwie telewizyjnym – w studiu TV.


Chcesz poznać tajniki Public Relations? Jak poprawnie układać relacje z mediami? Przepis na dobrze zorganizowaną konferencję prasową? Jak zbudować strategię PR? Dołącz do nas! Liczne zajęcia warsztatowe przed kamerą. Ucząc – angażujemy.

Public relations to dziś właściwie konieczność, a rozwój tego rynku daje PR-owcom wiele nowych i użytecznych narzędzi pracy. Studia mają przygotować teoretycznie i praktycznie do sprawnego wykonywania działań PR. Od redagowania informacji prasowych, właściwego wykorzystania internetu, tworzenia baz danych, poprawnego układania relacji z mediami, przygotowywania prezentacji, umiejętności skutecznych publicznych występów, po zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej i tworzenie całych strategii PR. W programie nie może zabraknąć również psychologicznych aspektów komunikacji społecznej, zajęcia z marketingu politycznego, sponsoringu i lobbingu.

Możliwość wyboru dodatkowych zajęć specjalizacyjnych gwarantuje przygotowanie oraz wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy zarówno w mediach, biznesie, gospodarce, partiach politycznych, jak i strukturach rządowych, samorządowych oraz organizacjach społecznych i związkowych.

Adresaci:

Studia kierujemy do osób, które pracują lub chciałyby pracować jako samodzielni i sprawni pracownicy komórek PR, firm świadczących takie usługi lub jako samodzielni konsultanci. Adresowane są szczególnie do przedstawicieli organizacji politycznych np. działaczy partyjnych, aktywistów organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, przedstawicieli biznesu: przedsiębiorców, kadry zarządzającej, a także animatorów jednostek kulturalno – oświatowych, menadżerów sportowych, pracowników służb informacyjnych i promocyjnych administracji rządowej i samorządowej wszystkich szczebli, jak i również pracowników działów PR w firmach prywatnych i państwowych. Ukończenie studiów pomoże w rozumieniu potrzeby tworzenia programów komunikowania się w organizacji z otoczeniem oraz pogłębi znajomość technik, narzędzi i warunków współczesnej komunikacji społecznej.

Kadra:

Stawiamy na praktykę i praktyków. Współpracują z nami osoby na co dzień zajmujące się PR’em i mediami – właściciele firm PR, dziennikarze, rzecznicy prasowi.

Ramowy program:

Podstawy zarządzania
Podstawy marketingu
Wprowadzenie do PR
Budowanie strategii PR
Public Relations wewnętrzne
Corporate identity
Podstawy prawne działań PR
Lobbing, Sponsoring
Wizerunek organizacji i marki
Komunikacja interpersonalna
Komunikacja społeczna
Zarządzanie sytuacją kryzysową
Negocjacje
Etyka i kultura w biznesie
Media Relations
Prezentacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Redagowanie tekstów PR
Ocena skuteczności Public Relations
e - PR czyli Internet w PR
Zajęcia specjalizacyjne (do wyboru)
Seminarium dyplomowe

Forma zaliczenia:

Test z wybranych zagadnień programowych
Praca dyplomowa

Ilość godzin: 190

Ilość semestrów: 2

 

POLECAMY

Kontakt

Bydgoszcz
tel. 52 567 00 68
e-mail: podyplomowe@byd.pl

Chojnice
tel. 534 893 777 lub 52 567 00 12
e-mail: chojnice@byd.pl

Działdowo
tel. 23 697 06 90
e-mail: dzialdowo@byd.pl

Ełk
tel. 87 621 76 11
e-mail: wgt@byd.pl

Inowrocław
Tel. 52 567 00 90
e-mail: inowroclaw@byd.pl

Kraków
tel. 12 412 06 68 lub 695 928 305
e-mail: studia@kire.pl

Lębork
tel. 663 800 665
e-mail: lebork@byd.pl

Malbork
tel. 55 272 56 27
e-mail: dziekanatwsg@byd.pl

Piła
tel. 67 211 76 26 lub 67 211 76 27
e-mail: pila@byd.pl

Słupsk
tel. 59 841 71 09 lub 694 400 676
e-mail: technik@technik.slupsk.pl
dziekanat.slupsk@byd.pl

Toruń
tel. 56 69 69 444 lub 510 265 091
e-mail: wt@byd.pl

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki